.. svar!

Vilken är din absoluta favorit låt med jonas brothers?
Svar: Jag vet inte precis, jag har nog ingen favorit. Alla är mina favoriter eftersom de gång på gång gör grymma låtar! Jag kan nog inte bestämma mig ;)

Vart bor du?
Svar: Som sagt bor jag i Nyköping (Södermanland), Arnö.. alltså 10 mil från Stockholm. Eller "under" Stockholm (:

Vem tycker du är sötast i JB?
Svar: Som sagt, tycker jag alla 3 är söta, men jag säger nog Nick. [ Bara för att jag väljer honom betyder det inte att jag gillar Joe och Kevin mindre!! ]

Har du sett JB på riktigt?
Svar: Nej tyvärr, jag missade dom förra året. Men detta år kommer bli en enorm chock för mig (:

Vad tycker du om mig?
Svar: Du är en rolig person som jag vill lära och känna, Julia (:

Är jag en bra vän?
Svar: Jarå.

Vilken låt du tycker är bäst på alla JB skivor?
Svar: Jag kan inte bestämma mig!!!! :O

Vad heter du i efternamn?
Svar: Oops, där kom den avskyvärda frågan!
Ni kmr nog tycka att mitt efternamn är konstigt och låter helt fel, visst tyck det. Eftersom jag är utlänning och är absolut inte från Sverige så har jag ett ganska konstigt efternamn som många retat mig för när jag varit mindre. ^^,
Det är Habib. jovisst, ni kan väl lista ut vart jag kmr ifrån?

Hur mycket älskar du JB ?
Svar: MYCKET! :D<3

Skulle du vilja ha "sex" med Nick?
Svar: Oh my lord, Sex?! - Nej du, kanske inte det.. men ehhh, vettefan.. iallafall, Nej inte sex! ^^

Om någon från JB hade dött vad skulle du göra då?
Svar: Antagligen gråta, eller jag venne.. kan reagera ganska starkt . :S

När Nick fyller år, ska du festa då?
Svar: Hahaha, inte festa! Men kanske beställa en tårta med hans bild på av marsipan 8)

Om inte Jb kommer till sverige blir du arg eller bryr du dig inte?
Svar: Jag kan inte låta bli och säga såhär: JAG BLIR SÅ JÄVLA ARG OM DOM INTE KOMMER! (a)
Ni vet, de har ju lagt till Sverige på listan och det är orättvist och bara skita i oss svenska fans, så jag skulle bli ledsen och sur. Ni kan lista ut resten .. ;)


Kommer du beställa Disney Channel när JB släpper ut sin serie i Sverige?
Svar: Såklart jag ska! Jag ska fanimej inte missa :]]

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0