before the stoorm , ..

jupps, som låten säger så är det storm ute ;D
Åska + regn (snarare spöregn) + blixt

Jippie!
Iallafall så var jag, sasse, adam, sara, lillebrorsan, maryna och föräldrarna i mcdonken :)
vi "lekte" öhöhö, inte jag iaf.. jag satt bara och stirrade på de svart-gråa molnen som bildades ovanför mig.
så kom det 2 tjejer från Grekland och vi (jag o sasse) pratade engelska me dom.
Den ena tjejen Dinabee (?) berätta att de var i Sverige på semester och att deras mamma kom från sverige.
Den andra tjejen Dina (?) stod bara där [:
så var de med och flummade.
ahah, skitkul iaaf! :D
nu ska jag hoppa i några andra kläder, skriva lite fanfic och sedan glo på teven eller nått ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0